Момент, коли ламається сантехніка, не можливо передбачити. Це трапляється раптово, неочікуванно і найчастіше в самий не підходящий час. Добре, коли поряд буде людина з руками і інструментом, яка зможе оперативно полагодити проблему. Нажаль щастить так не всім. Більшості, щоб зробити ремонт сантехніки, доводиться звертатись і очікувати на візит спеціаліста. Тож, незнайомець сантехнік у вас дома — це вже потенційно стресова ситуація.
Для того, щоб візит сантехніка до вас перетворився в Nice Adventure (приємний випадок), ми підготували кілька простих порад:
- Перше, що зробить адекватний сантехнік, коли прийде до вас — постарається встановити точну причину проблеми. Для цього, сантехнік детально і ретельно огляне проблему і найімовірніше задасть вам декілька уточнюючих запитань. Алгоритм логічного мислення майстра такий: «Щоб щось ремонтувати, спочатку треба знайти що зламалось». Саме тому, вам бажано підготуватись, ще до візита сантехніка, подумати, пригадати, якісь незвичайні події повʼязані з поломкою. Це може бути: звуки булькотіння, вібрація труби, якісь механічні дії відносно сантехніки.
- Щоб прищвидчити ремонт сантехніки, ви завчасно можете підготувати робочу зону для майстра. Це дуже легко зробити, достатньо лише прибрати все зайве біля приладів сантехніки: миючи засоби, різні баночки, каструльки, відра, тази, ганчірʼя та інше — повірте, за це сантехнік вам буде дуже вдячний.
- Наступна порада, цілком імовірно, допоможе заощадити ваші грощі за виклик сантехніка. В разрахунку кінцевої ціни на виконані роботи, деякі організації враховують стан приміщення і приладів, з якими змушений працювати сантехнік. Тобто, якщо ви визвали сантехніка, тому що зламався унітаз — ціна ремонту буде вищою, коли цей унітаз буде грязний. Якщо, щось сталося із мийкою на кухні, то немитий посуд в раковині і сміття, що випадає через верх відра — 100% стануть причиною підвищення кінцевої ціни робіт.
- Ще один важливий пункт, як підготуватись до візиту сантехніка — ні яких порад майстру. Ремонтувати сантехніку ви викликали спеціаліста, тому розслабтесь, заспокойтесь і насолоджуйтесь процесом. Порядочний сантехнік, завжди почує і врахує ваші побажання. Поради рятувальнику від того, хто потребує допомоги — недоречні.
Як ви важаєте, хто з наведених нижче прикладів зможе видати якісний результат:
- людина, зла, знервована, стурбована
- або коли сантехнік спокійний, зосереджений на вирішення
Відповівши на таке просте питання, ви зрозумієте, що всі люди плюс/мінус однакові. Мають схожі бажаня і очикування. Майстер сантехнік, якого викликали, щоб полагодити сантехніку, така сама людина, як і інші. Ця вимушена обставинами взаємодія, повинна стати прикладом здорової вигоди: замовник отримує ремонт сантехніки та сплачуєте відповідну ціну виконаних робіт. При цьому найголовнішою цінністю в людських відносинах, є — взаємоповага.
Якщо важаєте поради корисними, поділіться цим текстом з друзями.
Comments are closed.